Poznejte aktuální novinky o společnosti, hospodářské výsledky a rozbor grafu Netflix akcie. Pokud hledáte brokera pro obchodování akcií, klikněte zde.
- Jak to bude s inflací a kroky Fedu?
- Připravuje nás Fed na pokles úrokových sazeb?
- Akcie Netflix: Firma získala 8 milionů nových odběratelů
- Poptávka po předplatném s reklamou vzrostla o 34 %
- Akcie Netflix: Diverzifikace na globálním trhu a očekávaný růst tržeb
- Institucionální investoři mají zásadní vliv na akcie Netflix
- Fundamentální analýza akcie Netflix
- Technická analýza akcie Netflix (NFLX)
- Závěrem: Akcie Netflix a vybírání zisků po 330% zhodnocení
Jak to bude s inflací a kroky Fedu?
Společnost Netflix je dle mého ukázkovým příkladem titulu, který nesmírně trpí, když začnou růst všeobecné náklady. U akcie Netflix se to propsalo skoro 77% kurzovým poklesem. Domnívám se, že jakmile spotřebitelům dramaticky stoupají náklady, jsou ochotni vzdát se předplatného Netflixu. Z původního extrému během lockdownu, kdy lidi museli sedět doma, najednou hrozilo, že přijde masivní odliv předplatitelů.
Od července roku 2022 inflace ve Spojených státech klesá. Leč v polovině roku 2023 pokles znatelně ztratil předešlou setrvačnost směrem dolů. Což indikovalo, že je inflace tzv. lepkavá. Ačkoliv se původně předpokládalo, že americká centrální banka nebude držet úrokové sazby na stávajících úrovni příliš dlouho, lepkavá inflace je donutila k mnohem větší trpělivosti.
Úrokové sazby jsou tudíž na vrcholu již 12 měsíců a jejich pokles se zdál v nedohlednu.
Ledy se však dle posledních dat pohnuly, protože celková inflace (CPI) klesla z meziročních 3,3 % na 3 %. Zatímco jádrová složka klesla z 3,4 % na 3,3 %. Jestli momentum vydrží i následující měsíce, je to podle mě potvrzení, že Fed do konce roku začne s uvolňováním měnové politiky. Myslím si, že s největší pravděpodobností by k tomu mohlo dojít na podzim.
Když se podíváme na vývoj cenové hladiny meziměsíčně, zjistíme, jak pozitivní jsou předešlé dva měsíce. Zatímco data za první kvartál (a duben) byly naprosto v rozporu s tezí, že by měli centrální bankéři snížit sazby, květen a červen je už dle mého trochu jiná písnička. Meziměsíčně se za květen inflace vůbec nezměnila a za červen došlo vůbec poprvé od covidu k mírné deflaci.
Nicméně, producentská inflace (PPI) tak trochu kazí data o spotřebitelské inflaci. PPI je za červen 2,6 %, místo předpokládaných 2,3 %, tedy znatelně nad odhadem trhu. A jak i vyplývá z přiloženého grafu, od začátku roku trvá růstové momentum. Znamená to, že spotřebitelská inflace půjde nahoru?
Producentská inflace je růst cen vstupů do výroby, které podnikatelé používají ve svém byznysu. Obecně vzato se proto PPI považuje za předstihový ukazatel pro spotřebitelskou inflaci, jelikož producenti musí propsat růst nákladů do cen výsledných výrobků. Když byste si porovnali spotřebitelskou a producentskou inflaci, uvidíte, že producentská inflace je obvykle o mnoho měsíců napřed.
Není však jisté, že se růst producentské inflace s časovým odstupem propíše do té spotřebitelské. Jak je to možné? Stačí, aby spotřebitelé vyšší ceny odmítli. To implikuje pokles marží pro byznys, což zase představuje slabší earnings. Řečené se může negativně propsat na akciovém trhu. Divergence mezi PPI a CPI je proto možné vnímat jako špatný signál pro akciový trh.
Jak jsme si řekli v textu výše, akcie Netflix by postupem času takový makro fundament dle mého negativně propsaly. Buď s předstihem, nebo až ve chvíli, kdy by společnost začala reportovat zhoršující se výsledky.
Chcete mít přehled o dění na světových burzách?
Vše, co potřebujete vědět do dalšího týdne, se dozvíte v LYNX Týdenním přehledu. Obdržíte jej každou neděli v 10:30.
To neznamená, že chce Netflix nutně zvyšovat ceny. Když však spotřebitelé odmítají platit víc nebo začnou šetřit, obecně to není pro byznysy dobré, takže to společnost Netflix může postihnout jak přímo, tak nepřímo.
Připravuje nás Fed na pokles úrokových sazeb?
V minulém týdnu nás předseda Fed Jerome Powell začal připravovat na onen pivot, na který spousta investorů dlouho čekala (pivot lze doslovně přeložit jako otočku, což naráží na změnu v měnové politice z restriktivní na uvolněnější). Výše jsme si ukázali, že inflační data z prvního kvartálu roku příliš nepřála, aby v dohledné době začali s otočkou v měnové politice. Předešlé dva měsíce jsou však přesný opak.
Jakmile Powell řekl, že jejich „dual mandate“ je téměř splněný, nebude trvat dlouho a první snížení sazeb zřejmě brzy podle mě přijde. Respektive zmínil klíčovou informaci, že trh práce je již plně v rovnováze, což je jeden ze dvou cílů (plná zaměstnanost a cenová stabilita) jejich politiky.
Další zásadní informací je, že dle jeho slov nebudou čekat na pokles inflace přesně na 2 %. Měnová politika má dost dlouhé vnější zpoždění. To znamená, že od začátku účinnosti dané politiky až po viditelný vliv může uplynout dlouhý čas, tudíž mají restrikce určitou setrvačnost a akumulovaný vliv. Proto prismatem měnové teorie a zkušenosti skutečně nemusí čekat, až si inflace „sedne“ na 2 %. Stačí, aby vývoj nabral udržitelný směr dolů.
Zastávám názor, že je velmi nepravděpodobné, že se letos inflace dostane na cílová 2 %. V nejlepším případě nás závěr roku čeká inflace na úrovni 2,42 % na meziroční bázi. Z přiloženého grafu vyplývá, že když inflace meziměsíčně poroste tempem 0,2 % až 0,3 %, můžeme ke konci roku skončit na meziročních 3,66 % až 4,28 %.
Nicméně v grafu s celkovou inflací meziměsíčně jsme si ukázali, že v lednu, únoru, březnu a dubnu bylo tempo mnohem vyšší. Pohybovalo se v rozmezí 0,3 až 0,4 %. Na cílová 2 % bychom se dostali pouze za předpokladu, že všechny následující měsíce cenová hladina meziměsíčně alespoň mírně poklesne.
Když však třeba ropa agresivněji vzroste, tak druhá inflační vlna je na světě. Samozřejmě, k cenovému růstu komodit je třeba důvod, ale ty nejhorší šoky jsou obvykle právě ty nečekané.
Tím chci říct, že pro akciové trhy inflační riziko v žádném případě nezmizelo, pouze je hrozba inflace mnohem nižší.
Akcie Netflix: Firma získala 8 milionů nových odběratelů
Netflix oznámil své výsledky za druhé čtvrtletí, které nepřinesly žádné kdovíjak velké překvapení, což je dle mého pro společnost a její investory v pořádku. Přestože se prostředí kolem Netflixu mění, největší streamovací služba na světě je spokojena se současným stavem.
„Pokud budeme dobře realizovat lepší příběhy, dosáhneme více fanoušků. Musíme se zároveň prosazovat v nových oblastech, jako jsou živá vysílání, hry a reklama. Věříme, že máme ještě hodně prostoru pro růst. Když potěšíme lidi naší zábavou, Netflix může dosáhnout vyššího zapojení, příjmů a zisku než konkurence. To zase vytváří více milovanou a ceněnou zábavní společnost pro naše členy, tvůrce a akcionáře, kterou můžeme posilovat a rozvíjet v průběhu času.“
Čtvrtletní zpráva pro akcionáře
Netflix uvedl, že trh se streamováním, placenou TV, filmy, hrami a značkovou reklamou představuje průmysl s ročními tržbami 600 miliard dolarů. Společnost se podílí na přibližně 6 % tohoto příjmu.
Streamovací služba Netflix přidala v posledním čtvrtletí více než 8 milionů předplatitelů, čímž její celkový počet globálních zákazníků přesáhl 277 milionů. To z ní činí zdaleka největší službu předplatného na světě.
Statistiky z Nielsen ukazují, že Netflix je druhou nejsledovanější streamovací službou v USA. Hned za YouTube. Nicméně místo toho, aby se firma obávala konkurence ze strany YouTube, Netflix se hlavně zaměřuje na zbývajících 80 % trhu s TV, kde zřejmě společnost vidí mnohem větší potenciál v akvizici zákazníka.
„S výhledem do budoucnosti věříme, že naší největší příležitostí je získání většího podílu na více než 80 % televizního času (primárně lineární a streamovací), který dnes nepatří ani Netflixu, ani YouTube.“
Vyjádření představitelů Netflix
Zatímco Warner a Disney v květnu oznámili nový balíček napříč společnostmi, který umožní spotřebitelům koupit Max se sadou streamovacích služeb Disney se slevou, Netflix zdůraznil, že necítí potřebu se v tomto ohledu zapojovat do konkurenčního boje způsobem, že se spojí s jinými streamovacími službami.
Netflix se nadále zaměřuje na budování svého reklamního podnikání a přidávání streamovacích předplatitelů na základě své obsahové nabídky.
Poptávka po předplatném s reklamou vzrostla o 34 %
Netflix nedávno oznámil výsledky za druhé čtvrtletí, které ukázaly, že zaznamenal silný růst ve svém reklamním byznysu. Streamovací služba zveřejnila, že počet členství podporovaných reklamami vzrostl ve sledovaném období o 34 % ve srovnání se stejným čtvrtletím loňského roku.
Reklama se stává stále důležitějším obchodním modelem pro mediální společnosti, které chtějí zvýšit ziskovost streamování. Akcie Netflixu byly v posledních čtvrtletích podpořeny snahou získat předplatitele na levnějším, reklamou podporovaném tarifu a zásahem proti sdílení hesel.
Původně se jevil tento tah jako ne příliš logický, protože ještě nedávno byl marketing společnosti zcela opačný. Jejich snaha spočívala v co nejrozšířenějším využívání jejich služeb, i když to znamenalo právě ono sdílení hesel.
Příjmy dosáhly přibližně 9,6 miliardy dolarů, což je nárůst o 17 % ve srovnání s obdobím před rokem. Hlavním faktorem byl růst průměrného počtu placených členství. Netflix uvedl, že nyní očekává celoroční růst příjmů o 14 % až 15 % ve srovnání s předchozím odhadem 13 % až 15 %.
Minulé čtvrtletí společnost varovala investory, že od roku 2025 přestane poskytovat čtvrtletní údaje o počtu členství nebo průměrných příjmech na uživatele. Dále uvedla, že se zaměřuje na příjmy a provozní marži jako hlavní finanční metriky a zapojení ke službě jako jejich nejlepší ukazatel spokojenosti zákazníků.
Netflix se začal soustředit na různé obchodní strategie pro zvýšení růstu příjmů. V květnu firma oznámila, že spustí vlastní reklamní platformu a přestane spolupracovat s Microsoftem na této technologii. Společnost také začala přidávat živé vysílání sportů (např. zápasy NFL), což pravděpodobně přinese více příjmů.
Společnost taktéž uvedla, že její levnější (reklamou podporovaný) tarif získává trakci mezi jejími základními zákazníky. Tito předplatitelé tvoří více než 45 % registrací na trzích, kde je tato možnost nabízena. Netflix však poznamenal, že reklamní byznys je stále mladý. Proto neočekává, že reklamní příjmy budou hlavním motorem růstu příjmů v roce 2024 nebo 2025.
Netflix se dle mého v podstatě chlubí, že krátkodobou výzvou a zároveň střednědobou příležitostí je, že rostou rychleji, než je jejich schopnost zpeněžit rostoucí reklamní inventář. Jinými slovy, společnost zatím nedokáže uspokojit poptávku inzerentů.
Spoluvýkonný ředitel Netflixu Greg Peters při konferenčním hovoru o výsledcích uvedl, že Netflix se dosud soustředil na rozšiřování základny předplatitelů podporovaných reklamou. Jak ovšem společnost směřuje k dosažení svých cílů v počtu předplatitelů do roku 2025, Netflix nyní přesouvá svůj fokus na zpeněžení svého reklamního inventáře.
„Jak společnost posiluje svůj reklamní byznys, zároveň poskytuje inzerentům efektivnější možnosti. Což je hlavní bod zpětné vazby, kterou jsme slyšeli od inzerentů.“
Greg Peters, spoluvýkonný ředitel Netflix
Akcie Netflix: Diverzifikace na globálním trhu a očekávaný růst tržeb
Netflix má rozsáhlou globální působnost, takže zhodnocení globálních makroekonomických trendů má své opodstatnění. Globální ekonomika je přirozeně hluboce propojená. To činí z angažovanosti společnosti na mezinárodních trzích kritický faktor pro určení jejího finančního úspěchu a růstové cesty.
Pro investory se stalo nezbytným porozumět tomu, do jaké míry společnost závisí i na zahraničních trzích. Protože pochopení odhaluje potenciál firmy pro konzistentní výdělky, její schopnost využívat různé ekonomické cykly a její celkové růstové vyhlídky.
Angažovanost na mezinárodních trzích slouží jako pojištění proti ekonomickým poklesům na domácí půdě a umožňuje zapojení do ekonomik, které rostou rychleji. Nicméně tento krok směrem k diverzifikaci není dle mého bez výzev, jelikož zahrnuje výkyvy měn, geopolitické hrozby a jedinečné charakteristiky různých trhů.
Během posledního čtvrtletí přispěla Evropa, Blízký východ a Afrika (EMEA) k příjmům částkou 3,01 miliardy dolarů. To představuje 31,5 % celkových příjmů. Ve srovnání s konsensuálním odhadem 3,04 miliardy dolarů to znamenalo překvapení ve výši -1,13 %. V předchozím čtvrtletí přispěla EMEA částkou 2,96 miliardy dolarů, což představuje 31,6 %. Ve stejném čtvrtletí předchozího roku to bylo 2,56 miliardy dolarů, tedy 31,3 %.
Z celkových příjmů pocházelo 1,2 miliardy dolarů z Latinské Ameriky, což představuje 12,6 % a jde o překvapení ve výši +1,93 %, protože analytici očekávali, že region přispěje částkou 1,18 miliardy dolarů. Pro srovnání, v předchozím čtvrtletí tento region přispěl částkou 1,17 miliardy dolarů. To je 12,4 %, a ve stejném čtvrtletí předchozího roku částkou 1,08 miliardy dolarů, tedy 13,2 %.
Asie a Tichomoří se podílely 11 % celkových příjmů společnosti během čtvrtletí, což odpovídá 1,05 miliardy dolarů. Příjmy z regionu představovaly překvapení ve výši +1,24 %, protože analytici z Wall Street očekávali částku 1,04 miliardy dolarů. Pro srovnání, v předchozím čtvrtletí tento region přispěl částkou 1,02 miliardy dolarů (10,9 %) a ve stejném čtvrtletí předchozího roku 919,27 milionu dolarů (11,2 %).
Analytický konsenzus počítá s tím, že Netflix oznámí celkové příjmy za aktuální fiskální čtvrtletí ve výši 9,75 miliardy dolarů (růst o 14,1 % ve srovnání se stejným čtvrtletím předchozího roku). Předpokládá se, že EMEA, Latinská Amerika, Asie a Tichomoří přispějí k celkovým příjmům z 32 % (3,12 miliardy dolarů), 12,8 % (1,25 miliardy dolarů) a 11 % (1,07 miliardy dolarů).
Za celý rok se očekává, že společnost dosáhne celkových příjmů ve výši 38,67 miliardy dolarů, což představuje nárůst o 14,7 % oproti předchozímu roku. Podíl těchto příjmů z různých regionů má činit u EMEA 31,9 % (12,32 miliardy dolarů), Latinské Ameriky 12,5 % (4,85 miliardy dolarů) a Asie a Tichomoří 10,9 % (4,23 miliardy dolarů).
Závislost Netflixu na globálních trzích pro své příjmy přináší kombinaci potenciálních výhod a rizik, proto sledování trendů v jeho zahraničních příjmech může být klíčovým ukazatelem pro předpověď budoucího výkonu společnosti.
V současném světě, kde mezinárodní závislosti a geopolitické konflikty stále narůstají, analytici z Wall Street pečlivě sledují tyto trendy u společností s mezinárodní přítomností, aby upravili své prognózy. Samozřejmě existuje několik dalších faktorů, včetně postavení společnosti na domácím trhu.
Institucionální investoři mají zásadní vliv na akcie Netflix
Abyste získali představu o tom, kdo má skutečnou kontrolu nad kurzem akcie Netflix, je důležité pochopit vlastnickou strukturu společnosti. Instituce totiž vlastní až 82% podíl. Respektive drží největší počet akcií ve společnosti. Tato skupina bude mít největší prospěch, když cena akcií poroste. Nebo naopak největší ztráty, pokud dojde k poklesu.
Institucionální investoři byli proto skupinou nejvíce zasaženou, když dříve docházelo k těm opravdu velkým cenovým poklesům. A zřejmě v té době byli nuceni ve velkých objemech prodávat.
Benjamin Graham ve své nejznámější práci Inteligentní investor vysvětluje, že jakmile začnou prodávat profesionální investoři, dokážou hnout s trhem o vskutku velká čísla. Proto, když začne prodávat jeden velký hráč, pravděpodobně se k němu přidají jiní. Přirozeně za předpokladu, že jsou důvody pro prodej racionální.
Instituce se obvykle srovnávají s benchmarky (celkové akciové trhy), když podávají zprávy svým vlastním investorům. Proto se instituce snaží do svých portfolii dávat tituly, které jsou součástí velkých indexů.
Institucionální investoři mají v Netflixu poměrně velký podíl. To dle mého osobního názoru naznačuje, že analytici pracující pro tyto instituce se na akcie Netflix „podívali“ a líbí se jim. Jenomže, stejně jako kdokoliv jiný, i oni se mohou mýlit.
Domnívám se, že profesionální investoři jsou často jednoduše donuceni investovat do určitých titulů, protože když budou ignorovat akcie, které jsou součástí prestižních indexů a ty porostou, může jim to být některými vyčítáno. Proto dle mého není nic neobvyklého, když profesionál investuje tam, kde vlastně nevidí dobrý fundament, protože i vzhledem k výše zmíněným okolnostem zkrátka musí. Proto není nijak překvapivé, že instituce jako přes kopírák vlastní stejná portfolia.
Když tudíž více institucí změní svůj názor na určitou akcii současně, může dojít k silnému pohybu ceny. Obecně se mezi retailovými investory traduje, že chcete být zainvestovaní tam, kde jsou velcí hráči. Jakmile ovšem začnou prodávat, může vás to dostat do problémů.
Akcie Netflix nejvíce vlastní The Vanguard Group s 8,5% podílem. Druhý největší akcionář drží asi 7,3 % akcií, následován vlastníkem s 5,7% podílem, který je třetím největším akcionářem.
Fundamentální analýza akcie Netflix
Kvartální výsledky NFLX
Netflix akcie meziročně zaznamenaly růst výnosů o 16,35 % na 9,53 miliardy dolarů. Rostoucí momentum tak dle přiloženého grafu pořád trvá. Provozní výnos meziročně vzrostl o 40,62 % na 2,57 miliardy dolarů. Provozní náklady jsou ve výši 1,78 miliardy dolarů a náklady na prodané zboží představují 5,17 miliardy dolarů.
EBITDA vzrostla o 20,53 % na 6,42 miliardy dolarů. Čistý zisk meziročně vzrostl o více jak 44,35 % na 2,15 miliard dolarů. EPS je tedy 4,88 dolarů za akcii. Volné cash flow představuje solidních 1,21 miliardy dolarů. Je to však meziročně pokles o 9,5 %. Volné cash flow na akcii je 15,57 dolarů, což je nejvíce v historii firmy.
Price to free cash flow akcie Netflix představuje skoro 42 bodů. Price to cash flow je 41,5 bodů, zatímco price to sales dosahuje skoro 8,2 bodů. Price to earnings akcie Netflix je vzhledem k aktuální ceně 39,6 bodů. Z čehož vyplývá, že jednotlivé multiply jsou dost vysoké.
Hrubá marže je za poslední kvartál skoro 45,68 %. Provozní marže představuje skoro 27 %, což patří mezi nejlepší výsledky za sedm sledovaných období. Čistá marže je druhá nejvyšší, 22,54 %. Zisková výnosnost (E/P) dosahuje 2,47 %.
Rentabilita vlastního kapitálu (ROE) je 31,57 %. Rentabilita na investovaný kapitál (ROIC) představuje 18,8 %. To jsou nejlepší výkony od covidu.
Ukazatel pohotové likvidity (quick ratio) a běžné likvidity (current ratio) je 0,95 bodů. Ukazatele tudíž indikují, že likvidní pozice Netflixu je na hranici robustnosti. Poměr dluhu vůči vlastnímu kapitálu D/E činí 0,75 bodů, což je ještě v míře slušné robustnosti.
V hotovosti společnost Netflix disponuje s částkou 6,36 miliardy dolarů. V krátkodobých investicích má přes 294 milionů dolarů. V cash on hand (součet obou úrovní) Netflix drží 6,66 miliardy dolarů. Celkový kapitál tři kvartály v řadě klesá, tentokrát o meziročních 3,15 % na 26,99 miliardy dolarů.
Celkový dluh představuje 16,52 miliard dolarů, kdežto čistý dluh je 9,87 miliardy dolarů.
Technická analýza akcie Netflix (NFLX)
Jak jsem zmiňoval v úvodu, akcie Netflix otestovaly své cenové historické maximum, díky čemuž zároveň došlo ke smazání těch strašlivých kurzových ztrát. Přestože trh u historického maxima zavrávoral, je to dle mého pro investory nemalý úspěch. Obzvláště pro ty, kteří během hlubokého cenového poklesu nebojácně nakupovali.
Název společnosti | Symbol | Tržní kapitalizace (v mld. USD) | Zavírací cena předchozího dne | Den | Týd. | Měs. | Půl roku | 1 rok | 5 let |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Netflix | NFLX | 388,76 | 909,05 | 0,82 % | -1,02 % | 1,34 % | 33,94 % | 85,00 % | 169,96 % |
Jak vyplývá z grafu, cena akcie Netflix se přiblížila k 700 dolarům. Ačkoliv kurz v posledních týdnech klesal, pořád držíme silný expanzivní trend. Je však na místě podotknout, že od minima z roku 2022 se kurz akcie Netflix zhodnotil o zhruba 330 %. To není malé zhodnocení, takže se domnívám, že bychom mohli být svědky, čím dál častějšího a většího vybírání zisků.
Jakmile v grafu sledujeme, že dochází k hlubším jednorázovým cenovým poklesům, může jít o signál, že někdo větší prodal.
Technicky lze vysledovat divergenci mezi kurzem a objemy, které s růstem ceny soustavně klesají. Podobné signály jsou varovné. Nejde však o zvěstování zkázy.
Závěrem: Akcie Netflix a vybírání zisků po 330% zhodnocení
Akcie Netflix čelí čím dál častěji velkým kurzovým poklesům, protože s rostoucí cenou dle mého přirozeně stoupá motivace pro výběr zisků. Proto samotné korekce nejsou přirozeně důvod k obavám. Technicky je trh silný, ale nelze po takovém růstu vyloučit mnohem komplexnější korektivní průběh. Záleží na tom, jak se vyvine kontext. A jak víme, budoucnost je vždy hodně nejistá.
Ze současného fundamentu Netflix akcie víme, že se byznysu daří. Situace z roku 2021 a 2022, kdy se pomalu zdálo, že je s Netflixem konec, je zcela pryč. To nic nemění na tom, že prismatem mnoha ukazatelů je titul dost drahý.
Ať jde o multiply jako jsou price to earnings nebo price to free cash flow, či ziskové výnosnosti. Když se investor rozhodne držet nebo rovnou koupit titul, je třeba si zodpovědět otázku, jestli byznys společnosti v dohledné době výrazněji poroste.
Samotný Netflix to vidí hodně pozitivně, ale každý investor musí mít svou vlastní hlavu a vždy zvážit také veškerá možná rizika.
Použité zdroje:
Editorial credit: Hairem / Shutterstock.com
CNBC: Inflation falls 0.1% in June from prior month, helping case for lower rates (22.07.2024); www.cnbc.com/2024/07/11/cpi-inflation-report-june-2024.html
CNBC: Netflix beats estimates as ad-supported memberships rise 34% (22.07.2024); www.cnbc.com/2024/07/18/netflix-nflx-earnings-q2-2024.html
CNBC: With corners of the media industry in upheaval, Netflix makes clear it’s staying out of the fray (22.07.2024);www.cnbc.com/2024/07/18/netflix-stays-out-of-media-upheaval.html
Seekingalpha: Netflix earnings call: Pursuing higher margins, ads still growing (22.07.2024);www.seekingalpha.com/news/4125720-netflix-earnings-call-pursuing-higher-margins-ads-still-growing
Yahoo: Interpreting Netflix (NFLX) International Revenue Trends (22.07.2024);www.finance.yahoo.com/news/interpreting-netflix-nflx-international-revenue-131505545.html
Yahoo: Institutional investors in Netflix, Inc. (NASDAQ:NFLX) see US$11b decrease in market cap last week, although long-term gains have benefitted them. (22.07.2024);www.finance.yahoo.com/news/institutional-investors-netflix-inc-nasdaq-110329505.html
Yahoo: As Ad-Supported Memberships Climb, Is Now a Golden Opportunity to Buy Netflix Stock? (22.07.2024);www.finance.yahoo.com/news/ad-supported-memberships-climb-now-094800756.html
Laurent Lequeu: US CPI Trajectory (22.7.2024);www.linkedin.com/posts/laurent-lequeu-_this-wednesday-the-bls-will-report-the-april-activity-7196132270271823873-BF9X/
Nielsen: Time Spent Streaming Surges to Over 40% in June, the Highest Share of TV Usage in the History of Nielsen’s The Gauge™ (22.7.2024); www.nielsen.com/news-center/2024/time-spent-streaming-surges-to-over-40-percent-in-june-2024/
Které akcie hlavních indexů v poslední době nejvíce vzrostly a které klesly? Jaké jsou nejlepší akcie v roce 2024? Které cenné papíry dosáhly za posledních 5 let nejlepší výkonnosti a které naopak zaznamenaly propad? Poznejte nejlepší a nejhorší akcie dle jejich cen u těchto indexů: DAX, MDAX, Euro Stoxx 50, Dow Jones, Nasdaq 100.