Poznejte klíčové novinky související se společností Volkswagen. Pokud hledáte brokera pro obchodování akcií, klikněte zde.
- Volkswagen akcie: Provozní zisk klesl o 42 %
- Volkswagen v Německu propustí 35 000 zaměstnanců
- Volkswagen spolupracuje s XPeng
- Akcie Volkswagen: Investice do Patriot Battery Metals
- Cla na evropský dovoz: Hrozba pro akcie Volkswagen?
- Jsou cla hrozbou pro globální ekonomiku?
- Fundamentální analýza Volkswagen akcie
- Technická analýza Volkswagen akcie
- Závěrem: Akcie Volkswagen jsou za hubičku
- Obchodujte akcie Volkswagen prostřednictvím LYNX
Volkswagen akcie: Provozní zisk klesl o 42 %
Volkswagen v říjnu 2024 oznámil pokles provozního zisku ve třetím čtvrtletí o 42 %. Provozní zisk klesl na 2,86 miliardy eur (3,1 miliardy dolarů), zatímco tržby za třetí čtvrtletí meziročně poklesly o 0,5 % na přibližně 78,5 miliardy eur.
Prodeje vozidel klesly ve třetím čtvrtletí roku 2024 o 8,3 % ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Například ve Spojených Státech prodeje vozidel vzrostly o 6 %, ale přesto jde z tabulky znát, že poptávka po většině řad vozů výrazně klesla.
Čistá likvidita v rámci skupiny Volkswagen ke konci září 2024 dosáhla záporné hodnoty 160,6 miliardy eur. Kdežto ke konci roku 2023 činila záporných 147,4 miliardy eur.
Volkswagen uvedl, že výsledky za první tři čtvrtletí roku 2024 byly ovlivněny vyššími fixními náklady a restrukturalizačními snahami. Provozní zisk za období od ledna do září byl meziročně nižší o 21 %. Automobilka uvedla, že za celý rok 2024 očekává ziskovou marži kolem 5,6 %. Mimo to čeká pokles tržeb o 0,7 % na 320 miliard eur.
Arno Antlitz je finanční a provozní ředitel skupiny Volkswagen a ten uvedl, že výkonnost odráží náročné tržní prostředí. Zároveň zdůraznil důležitost pokračujících programů zaměřených na zlepšení výkonnosti v celé společnosti.
Volkswagen se v posledních mnoha měsících potýkal s velkými problémy. Asi nejvíce podle mě rezonovalo varování před možným uzavřením závodů v Německu a zrušením řady pracovních dohod s místními zaměstnanci. Avšak hrozba ukončení výroby v Německu se od poloviny prosince zdá být zažehnána. Společnost v říjnu 2024 také oznámila ukončení dohody o ochraně zaměstnání, která byla pro její německé pracovníky v platnosti od roku 1994.
Chcete mít přehled o dění na světových burzách?
Vše, co potřebujete vědět do dalšího týdne, se dozvíte v LYNX Týdenním přehledu. Obdržíte jej každou neděli v 10:30.
Podniková rada Volkswagenu taktéž potvrdila, že vedení společnosti plánuje rozsáhlé snižování platů a propouštění. Stejně jako uzavření nebo zmenšení všech německých závodů. Společnost v souvislosti s tím zdůraznila potřebu restrukturalizace, aby byznys prosperoval v dlouhodobém horizontu.
Hlavní vyjednavač Volkswagenu Arne Meiswinkel tvrdí, že aktuální vývoj v automobilovém průmyslu v Evropě, zejména v Německu, je vskutku znepokojivý. Dle nejnovější čísel společnosti i jejích konkurentů. V souvislosti s tím dodal, že Volkswagen musí nějakým způsobem snížit náklady a zvýšit svou efektivitu, aby byl byznys firmy ve stavu, který mu umožní investovat do své budoucnosti.
Volkswagen v Německu propustí 35 000 zaměstnanců
Volkswagen ovšem v polovině prosince 2024 dosáhl zlomové dohody s odborovým svazem IG Metall, která odvrátí uzavření závodů v Německu a zabrání okamžitému propouštění z organizačních/restrukturalizačních důvodů. Obě strany se však dohodly na snížení počtu pracovních míst o více než 35 000 napříč celou zemí do roku 2030 „sociálně odpovědným způsobem“, aby se ušetřilo přibližně 15 miliard eur.
Po zdlouhavých jednáních odborový svaz nedávno uvedl, že obě strany uspěly při hledání řešení, které zabezpečí pracovní místa a umožní budoucí investice. Původně Volkswagen zvažoval uzavření až tří továren v Německu a žádal své zaměstnance, aby přijali snížení mezd o 10 %. Odbory v kontrastu s tím požadovaly zvýšení platů o 7 %.
Snížení počtu pracovních míst o 35 000 do roku 2030 by mělo být dosaženo prostřednictvím různých řešení, například nabídkou předčasného odchodu do důchodu.
I když tedy dohoda povede také ke snížení výrobní kapacity v závodech, odboroví lídři ji dle vyjádření kvitovali. Během jednání se zhruba 100 000 pracovníků zapojilo do krátkých, tzv. varovných stávek v závodech po celé zemi, aby vyvinuli tlak na vedení společnosti. Německý kancléř Olaf Scholz dohodu rovněž uvítal a označil ji za „dobré a sociálně přijatelné řešení“.
„Žádný závod nebude uzavřen, nikdo nebude propuštěn z provozních důvodů a naše kolektivní smlouva bude dlouhodobě zajištěna. Dosáhli jsme pevného řešení v těch nejnáročnějších ekonomických podmínkách.“
Daniela Cavallo, předsedkyně podnikové rady IG Metall
V rámci dohody bude také pozastaveno dříve dohodnuté zvýšení mezd o 5 % v letech 2025 a 2026. Odborový svaz uvedl, že to pomůže podpořit transformaci ve společnosti. Počet nabízených učňovských míst v Německu se od roku 2026 sníží z 1 400 na 600 ročně a Volkswagen bude zvažovat přesun části výroby do Mexika. Společnost také zvažuje alternativní možnosti pro své závody v Drážďanech a Osnabrücku.
Generální ředitel skupiny VW Oliver Blume uvedl, že dohoda je důležitým signálem pro budoucí životaschopnost značky Volkswagen. Volkswagen a další němečtí výrobci automobilů byly vážně zasaženi poklesem poptávky po svých automobilech v Číně, která byla dříve lukrativním trhem. Zároveň čínské značky pronikají na evropský trh, čímž zvyšují konkurenci v prodeji.
Volkswagen spolupracuje s XPeng
Volkswagen Group China a XPeng podepsaly memorandum o porozumění (MoU) kvůli společnému vybudování jedné z největších superrychlých nabíjecích sítí v Číně. Spolupráce využije technologické odbornosti obou společností k poskytnutí rozsáhlé infrastruktury pro nabíjení elektromobilů napříč Čínou.
Cílem partnerství je vybudovat více než 20 000 nabíjecích stanic ve 420 městech, které budou přístupné zákazníkům Volkswagen Group China a XPeng. Společnost XPeng uvedla, že síť bude využívat technologii vysoce výkonného kapalinového chlazení.
V roce 2023 získal Volkswagen téměř 5% podíl ve společnosti XPeng. Výše transakce představovala 700 milionů dolarů. Obě společnosti plánují vyvinout dva elektromobily, které budou v Číně uváděny na trh jako modely značky Volkswagen do roku 2026.
„Spolupráce se také rozšíří o možnost budování superrychlých nabíjecích stanic s duální značkou v Číně, aby se dále urychlilo rozšiřování nabíjecí sítě a zlepšila efektivita provozu.“
Společnost XPeng
CAMS je společný podnik Volkswagen a dalších mnoha firem zaměřený pro toto konkrétní řešení, takže bude síť nabíjecích stanic vyvíjet. V současnosti CAMS provozuje více než 13 000 nabíjecích terminálů ve 213 městech po celé Číně. Integrace palubních systémů, mobilních aplikací a nabíjecí infrastruktury bude využita ke zlepšení datové konektivity. To má rozšířit přístup k širšímu spektru nabíjecích stanic pro majitele vozidel.
Volkswagen v Číně dále posiluje svou strategii elektrifikace a plánuje do roku 2030 uvést na trh nejméně 30 plně elektrických modelů. Společnost se také zaměřuje na plug-in hybridní a rozšířené elektrické technologie, aby lépe vyhověla potřebám čínských spotřebitelů.
V červenci 2024 oznámily XPeng a Volkswagen China Group zřízení specializovaných projektových týmů s cílem urychlit vývoj nové platformy pro elektromobil. Známé jako „E/E Architecture“.
Akcie Volkswagen: Investice do Patriot Battery Metals
Patriot Battery Metals oznámila dohodu o úpisu akcií s Volkswagenem, na jejímž základě poskytne Volkswagen 9,9 % svých vydaných a nesplacených kmenových akcií, čímž získá hrubý výnos ve výši 48 milionů dolarů.
Prostředky z této investice budou použity na průzkum a rozvoj projektu Shaakichiuwaanaan, včetně průzkumných studií a studií proveditelnosti. Prostředky se využijí i jako provozní kapitál. Volkswagen a PowerCo se také připojí k poradnímu výboru daného projektu.
Dohoda o úpisu akcií s Volkswagenem zahrnuje vydání 15 557 500 kmenových akcií za cenu 4,42 kanadských dolarů za akcii. Cena představuje prémii 65 % a 35 % oproti průměrným obchodním cenám z posledních tří měsíců roku 2024.
Kromě toho Patriot uzavře závaznou dohodu o odběru surovin s PowerCo, což je výrobce baterií společnosti Volkswagen. Dohoda bude spočívat v dodávce 100 000 tun koncentrátu minerálu spodumen. A to ročně po dobu deseti let.
Dodávky podpoří výrobní aktivity PowerCo v Evropě a Severní Americe, včetně továrny na bateriové články v St. Thomas v Kanadě. Továrna se má stát největší továrnou PowerCo s výrobní kapacitou až 90 gigawatthodin ročně, což je pro více než jeden milion elektrických vozidel ročně.
Dohoda o odběru zahrnuje cenový mechanismus navázaný na indexy lithia a spodumenu s pravidelnými přezkumy cen. Podmínky dohody zahrnují konečné investiční rozhodnutí a nezbytná schválení do 30. června 2031. Po studii proveditelnosti nahradí dočasný dokument komplexní smlouva o odběru.
Volkswagen také získá právo účastnit se budoucích emisí akcií a asistovat při získávání dalších podílů.
Cla na evropský dovoz: Hrozba pro akcie Volkswagen?
Nově zvolený prezident Donald Trump opakovaně sliboval zavést plošné clo na veškeré zboží dovážené do USA, což by mohlo způsobit velké problémy mezi evropskými automobilkami. Ostatně, německý automobilový průmysl je již tak sužovaný krizí. Německé automobilky jsou podle mě nyní natolik zranitelné, že cla by mohla vše ještě zhoršit.
Trump však dává německým automobilkám šanci, jak se tomu vyhnout. Na konci září během předvolební kampaně Trump oznámil svůj záměr přeměnit německé automobilové giganty na americké automobilky. To znamená přenést výrobu do USA.
„Chci, aby se německé automobilky staly americkými automobilkami. Chci, aby své továrny stavěly zde.“
Donald Trump
Trump v roce 2024 také mnohokrát oznámil plány na zavedení nových cel vůči Číně, Kanadě a Mexiku. Prý má jít o jeden z prvních kroků ve funkci. Opatření zahrnují dodatečné clo ve výši 10 % na veškeré čínské výrobky dovážené do USA a 25 % na veškeré zboží dovážené z Kanady a Mexika.
Evropa nebyla zmíněna v Trumpově prvním oznámení o clech. Leč panují všeobecné obavy, že je jen otázkou času, než nově zvolený prezident zaměří svou pozornost na evropský automobilový sektor.
Volkswagen, Mercedes-Benz Group a BMW vydaly v posledních měsících varování ohledně svých earnings, kvůli ekonomické slabosti a nízké poptávce v Číně. Čína je totiž největším automobilovým trhem na světě. Rico Luman je hlavní sektorový ekonom pro dopravu a logistiku v nizozemské bance ING a podle něj je německý automobilový sektor vůči hrozbě cel výrazně zranitelný. Potenciální zavedení cel na německé automobilky by proto dle Lumana ještě zhoršilo již tak špatnou situaci.
„Je to přece srdce průmyslu, že? Automobilový průmysl je úzce propojen s ocelářským a chemickým průmyslem, takže je v ohrožení celá dodavatelská síť.“
Rico Luman, hlavní sektorový ekonom pro dopravu a logistiku v ING
Německo je zdaleka největším evropským vývozcem osobních automobilů do USA. Jenom za rok 2023 vyvezlo automobily v hodnotě 23 miliard eur (24,2 miliardy dolarů), což představuje 15 % celkového německého vývozu do USA.
Zatímco někteří analytici neberou Trumpovo prohlášení o přeměně německých automobilek na americké zcela vážně, přesto varují, že cla zintenzivní problémy, kterým globální automobilový průmysl čelí.
„Byla to předvolební rétorika, ale určitý tlak na import tu bude, ať už prostřednictvím cel nebo jiných jednostranných opatření. Jedna věc, která znepokojuje mnoho ekonomů, včetně mě, je fakt, že v USA se stále pohybujeme kolem 4% nezaměstnanosti. Takže snaha vytvořit více pracovních míst v USA bude problematická.“
Michael Robinet, výkonný ředitel pro automobilové poradenství ve společnosti S&P Global Mobility
Kromě navrhovaných cel na Čínu, Kanadu a Mexiko se zvolený prezident zavázal zavést plošné clo ve výši 10 % nebo 20 % na veškeré zboží dovážené do země. Není prozatím ovšem jisté, zda svou předvolební rétoriku bude v plné míře realizovat.
Volkswagen uvádí, že více než 90 % vozidel, která aktuálně prodává na americkém trhu, je vyráběno v Severní Americe a splňuje kritéria pro bezcelní režim podle dohody o volném obchodu mezi USA, Kanadou a Mexikem (USMCA). Jestli tedy Trump bude chtít zrealizovat své dřívější proklamace, de facto dojde k ukončení této dohody.
Jsou cla hrozbou pro globální ekonomiku?
Cla jsou jedním z klíčových témat ekonomie. Cly se zabýval již v 18. století otec moderní ekonomie Adam Smith. Poté i jeho následníci, včetně toho „nejbližšího“ Davida Ricarda. David Ricardo je autorem tzv. komparativní výhody, kdy národy vyrábí produkty, které jsou schopni vyrobit efektivně. Respektive jsou náklady obětované příležitosti nízké. Tyto produkty exportují druhému národu, který je neumí vyrobit tak levně a vice versa. Díky spolupráci oba národy bohatnou.
Celá (neo)klasická škola jakékoliv protekcionistické politiky kritizovala. Sice si tím stát zdánlivě zajistí soběstačnost, ale ta je příliš drahá. Jakmile se o komparativní výhodu přijde, produkty jsou dražší. Nemluvě o tom, že cla mají kromě nepřímého vlivu na ceny zboží i přímý vliv, jelikož prodejci výši cla propíšou do cen produktů.
V průběhu 20. století se od cel spíše opouštělo. Výjimkou jsou cla z přelomu 20. a 30. let minulého století, což mimochodem mnoho ekonomů považuje za jeden z klíčových důvodů pro americkou hospodářskou krizi. Jak vyplývá z přiloženého grafu, na začátku 30. let tvořilo clo v průměru téměř 60 % ceny produktu.
S Trumpem podle mého osobního názoru nic tolik extrémního zřejmě nepřijde, ale obecně lze podle mě konstatovat, že nástroje protekcionismu jsou zase v kurzu. To znamená, že svět více inklinuje k deglobalizaci. Domnívám se, že globalizace je prostě o svobodném obchodu.
Donald Trump je dlouhodobým zastáncem celní politiky. Už v 80. a 90. letech kritizoval japonský dovoz zboží, kterému USA nemohlo cenově konkurovat.
Fundamentální analýza Volkswagen akcie
Obrat společnosti Volkswagen za 3. kvartál roku 2024 meziročně mírně klesl na 78,5 miliardy eur. Z grafu vidíme, že prismatem 12 po sobě jdoucích měsíců držíme pořád rostoucí momentum. Provozní příjem meziročně klesl o 2,63 % na 5 miliard eur. Provozní náklady dosahují výše 8,25 miliardy eur a náklady na prodané zboží představují 65,16 miliardy eur.
EBITDA meziročně vzrostla o 4 % na 12,9 miliardy eur. Čistý zisk meziročně enormně klesl o téměř 69 % na 1,21 miliardy eur, což je jeden z nejhorších kvartálních hospodářských výsledků firmy za poslední dekádu. Zisk na akcii obnáší 2,42 eur. Volné cash flow je 1,16 miliardy eur.
Price to cash flow Volkswagen akcie dosahuje 2,7 bodů. Price to earnings akcie Volkswagen se pohybuje na velmi nízkých 3,7 bodech. Cyklicky upravený poměr ceny k zisku, běžně známý jako CAPE nebo Shiller PE, je dokonce pouhých 3,8 bodů. Price to book je bizarně nízkých 0,27 bodů. Price to sales je pouze 0,24 bodů. Dle mého názoru, trh oceňuje společnost Volkswagen, jak kdyby měla před bankrotem. Akcie Volkswagen se dlouhodobě obchodují za nižší násobky, ale tohle osobně považuji za extrémně nízké hodnoty.
Hrubá marže je za 3. kvartál roku 2024 necelých 17 %. Provozní marže dosahuje 6,5 %, zatímco čistá marže 1,54 %. Čistá marže v posledních letech většinou oscilovala mezi 3 až 10 %. Slabší hodnoty pamatuje z prvních dvou kvartálů z roku 2020.
Tzv. zisk akcionářů (rentabilita vlastního kapitálu (ROE)) je na 7,6 %, jde o jeden z nejslabších kvartálních výsledků za předchozích 5 let. Rentabilita na investovaný kapitál (ROIC) představuje 4 %, také jeden z nejhorších výsledků sledované kvartály. Ukazatel ziskové výnosnosti, respektive obrácené price to earnings, dosahuje skoro 27 %. Což jen podtrhuje, že současné valuace jsou velmi nízké.
Společnost Volkswagen má v hotovosti 51,4 miliard eur, v krátkodobých investicích 27,6 miliardy eur. Celkově tak ve vysoce likvidních aktivech drží 79 miliard eur. Když tato likvidní aktiva vezmeme v potaz, čistý dluh je 131,7 miliard eur.
Technická analýza Volkswagen akcie
Akcie Volkswagen se v prosinci 2024 kurzově propadly na vůbec nejnižší úrovně od roku 2010. Naprosto panické výprodeje stlačily kurz do hlubokých úrovní, které podle mého názoru, nedávají prismatem čerstvých dat smysl. Respektive kurzový vývoj zrcadlí očekávání. Investoři podle mě prostě předpokládají, že Volkswagen na tom bude ještě hůře. Setká se ovšem očekávání s realitou?
Kurz Volkswagen akcie se propadl až do blízkosti kulaté úrovně 80 eur. Jedná se o psychologickou hladinu a technickou úroveň, která hraje roli podpory. Proto zde zřejmě nastal agresivní odraz, který kurz vrátil nad úroveň 90 eur. První technická rezistence je zhruba 99 eur, což de facto vychází i na psychologických 100 eur. Bude možná dost těžký oříšek se vrátit zpátky.
Název společnosti | Symbol | Tržní kapitalizace (v mld. USD) | Zavírací cena předchozího dne | Den | Týd. | Měs. | Půl roku | 1 rok | 5 let |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Volkswagen | VOW | 27,95 | 95,05 | 0,47 % | 2,80 % | 7,30 % | -16,23 % | -18,06 % | -46,94 % |
Závěrem: Akcie Volkswagen jsou za hubičku
Akcie Volkswagen se obchodují na tak nízkých cenách, že forwardový dividendový výnos je přes 10 %. Pro mne osobně proto začíná být titul zajímavý. Jelikož jsem kontrariánský investor a vyhledávám příležitosti na trzích, ze kterých ostatní utíkají.
Jít proti proudu ovšem automaticky neznamená naskakovat do hluboce klesajících akcií. Investor musí zanalyzovat, zda trh oceňuje daný titul racionálně, nebo jsou v tom už propsány absurdně negativní emoce.
Víme, že evropský automobilový průmysl je ve velkých problémech. Musíme si ale zodpovědět otázku, zda je aktuální price to earnings a Shillerovo price to earnings na tak nízkých úrovních opodstatněný.
Každý investor má trochu jiná očekávání, jiný investiční přístup a averzi vůči riziku. Pro někoho proto mohou být aktuální hrozby natolik vážné, že Volkswagen akcie pro něj nebudou zajímavé. Optimističtější investoři ale mohou v titulu spatřovat velkou příležitost. Paradoxní na tom je, že oba názory jsou validní, když si je dokážete obhájit.
Obchodujte akcie Volkswagen prostřednictvím LYNX
Online broker LYNX svým klientům umožňuje nákup a prodej akcií přímo na hlavních světových akciových trzích. Kromě amerických burz NYSE a Nasdaq máte přístup k evropským burzám jako jsou BCPP (Pražská burza cenných Papírů), Xetra, Frankfurtská burza a mnoho dalších. Můžete obchodovat i na burzách v Kanadě, Číně, Austrálii a celkem na 150 burzách ve 33 zemích.
Pro své klienty LYNX zajišťuje pokročilé platformy LYNX+ a TWS (Trader Workstation) s nástroji pro obchodování futures i jiných instrumentů. Upozorňujeme, že investování není bez rizika.
- Tato analýza byla vytvořena 7. 1. 2025. Datum publikace analýzy se může lišit. Autor potvrzuje, že v době vytvoření analýzy ve svém portfoliu nedržel akcie dané společnosti.
- Analýza nepracuje s žádnými matematickými modely, na základě kterých by byl predikován pohyb ceny dané akcie. Analýza je založena na technické analýze v kombinaci s rozborem fundamentálních výsledků a je založena čistě na autorových znalostech a schopnostech pracovat s grafy a analyzovat makroekonomické i mikroekonomické údaje.
- Pokud není v analýze řečeno jinak, jedná se zpravidla o krátkodobou předpověď s výhledem na příští 3 měsíce od data vytvoření analýzy. Autor však upozorňuje, že jde čistě jen o odhad, jelikož nelze předem předvídat veškeré faktory, které mohou mít na vývoj ceny analyzované akcie vliv.
- Nejedná se o pravidelnou analýzu a autor nemůže předem zaručit, kdy (a zda vůbec) v budoucnosti dojde k nové analýze na stejný akciový titul, ačkoliv je jeho cílem o jednotlivých akciích informovat opakovaně a reagovat tak na aktuální vývoj.
- LYNX potvrzuje, že autor není v žádném jiném střetu zájmů, který by byl v rozporu s Politikou střetu zájmů společnosti LYNX. Shrnutí Politiky střetu zájmů společnosti LYNX je k dispozici na našem webu zde: Shrnutí Politiky střetů zájmů společnosti LYNX.
O autorovi analýzy:
Jaroslav Jarolím je vystudovaný ekonom, který upřednostňuje makro-fundamentalistický přístup, avšak nezapomíná ani na hodnotový přístup vycházející z myšlenek Grahama a Dodda. Specializuje se na makroekonomická témata, finanční trhy (akcie, komodity, dluhopisy, kryptoměny) a technické analýzu. Fascinuje ho ekonomická historie a teorie, které považuje za klíčové pro pochopení fungování ekonomiky a finančních trhů, což považuje za zásadní pro dlouhodobě úspěšné investování.
Na finančních trzích působí již mnoho let a preferuje kontrariánský způsob investování. Kariéru v oblasti publikační činnosti a digitálního marketingu (zejména SEO zaměřeného na finanční segment) zahájil v roce 2018.
Jaroslav se snaží své čtenáře v těchto oblastech vzdělávat a poskytnout jim ucelenou myšlenkovou mapu, jak nad celým finančním světem přemýšlet. Osobně totiž preferuje komplexní znalostní základ, díky kterému může každý účastník trhu minimalizovat případná rizika. Jaroslav Jarolím není zaměstnancem společnosti LYNX B.V., ale je jejím externím spolupracovníkem a vytváří především expertní investiční analýzy.
Použité zdroje:
Editorial credit: geogif / Shutterstock.com
CNBC: Volkswagen profit plunges 42% in third quarter amid sweeping overhaul plans (05.01.2025); www.cnbc.com/2024/10/30/volkswagen-q3-2024-results.html
CNBC: Germany’s auto giants were already reeling. Now Trump wants to turn them into American companies (05.01.2025); www.cnbc.com/2024/12/17/vw-bmw-and-mbg-german-auto-giants-brace-for-trumps-tariff-threats.html
Yahoo Finance: What US buyers (and investors) can expect from the auto industry in 2025 (05.01.2025); www.finance.yahoo.com/news/what-us-buyers-and-investors-can-expect-from-the-auto-industry-in-2025-160025632.html
Yahoo Finance: Volkswagen to cut more than 35,000 jobs in Germany by 2030 (05.01.2025); www.finance.yahoo.com/news/volkswagen-cut-more-35-000-181647723.html
Yahoo Finance: VW wage deal for 120,000 German workers avoids layoffs, plant closures (05.01.2025); www.finance.yahoo.com/news/volkswagen-employee-representatives-reach-wage-180954448.html
Yahoo Finance: Volkswagen to invest $48m in Patriot Battery Metals to drive production (05.01.2025); www.finance.yahoo.com/news/volkswagen-invest-48m-patriot-battery-111323255.html
Yahoo Finance: Volkswagen, XPeng to build “super-fast” charging network in China (05.01.2025); www.finance.yahoo.com/news/volkswagen-xpeng-build-super-fast-123719503.html
Macro Trends: Volkswagen AG Revenue 2010-2024 | VWAGY (05.01.2025); www.macrotrends.net/stocks/charts/VWAGY/volkswagen-ag/revenue
Macro Trends: Volkswagen AG Net Income 2010-2024 | VWAGY (05.01.2025); www.macrotrends.net/stocks/charts/VWAGY/volkswagen-ag/net-income
Volkswagen: Volkswagen of America Reports Q3 2024 Sales (05.01.2025); www.media.vw.com/en-us/releases/1820
Isabelnet: Tarrifs in United States History (05.01.2025); www.isabelnet.com/tariffs-in-united-states-history/
Chcete snadno, rychle a profesionálně obchodovat s akciemi? Pak obchodujte s akciemi prostřednictvím LYNX. Jako renomovaný online broker vám umožníme obchodovat s akciemi přímo na domácích burzách. Více informací o online brokerovi LYNX najdete na: LYNX: Akciový broker