Kontakt

Máte dotazy ohledně služeb LYNX? Obraťte se na naši klientskou podporu.

Neváhejte nás kontaktovat. Naši investiční specialisté vám rádi zodpoví vaše dotazy. Ochotně vám poradíme bez ohledu na to, zda jste stávajícím nebo potenciálním klientem. Ptejte se na vše, co vás zajímá. Od výše našich tarifů až po funkčnost obchodních platforem. Jsme tu od toho, abychom vám pomohli.

Kontakt zum LYNX-Service

Jak kontaktovat LYNX?

V LYNX se vždy můžete spolehnout na odbornou a přátelskou podporu. Můžete se s námi spojit telefonicky, e-mailem nebo na online chatu.

Naši investiční specialisté jsou tady pro vás od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.

Na vaše e-maily se snažíme odpovědět rychle. V provozních hodinách zpravidla dostanete odpověď ještě tentýž den. Abychom vám mohli co nejlépe poradit, žádáme vás o detailní popsání problému. Pokud jste již náš klient, uveďte prosím číslo svého účtu.

Rádi vám také telefonicky pomůžeme se zadáváním obchodních příkazů. Samozřejmě se jedná o bezplatnou službu. Stačí nás kontaktovat během provozních hodin. Mějte prosím na paměti, že z bezpečnostních důvodů obchodní příkazy nejdou zadávat pomocí e-mailu.

Doporučujeme také navštívit Centrum podpory, kde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.

Zavolejte nám

Zdarma z České republiky

800 877 877

Ze zahraničí

+420 234 262 500

+31 20 2443005

Napište nám

info@lynxbroker.cz


24.12. – 26. 12. 2024zavřeno
30.12.20248:00 – 18:00
31.12.20248:00 – 14:00
01.01.2025zavřeno
Vánoční doba klientského servisu

Adresa sídla

LYNX B.V., organizační složka
Za Hanspaulkou 879/8
160 00 Praha 6, Česká republika


Kudy k nám