Kontakt
Máte dotazy ohledně služeb LYNX? Obraťte se na naši klientskou podporu.
Neváhejte nás kontaktovat. Naši investiční specialisté vám rádi zodpoví vaše dotazy. Ochotně vám poradíme bez ohledu na to, zda jste stávajícím nebo potenciálním klientem. Ptejte se na vše, co vás zajímá. Od výše našich tarifů až po funkčnost obchodních platforem. Jsme tu od toho, abychom vám pomohli.
Jak kontaktovat LYNX?
V LYNX se vždy můžete spolehnout na odbornou a přátelskou podporu. Můžete se s námi spojit telefonicky, e-mailem nebo na online chatu.
Naši investiční specialisté jsou tady pro vás od pondělí do pátku od 8:00 do 18:00.
Na vaše e-maily se snažíme odpovědět rychle. V provozních hodinách zpravidla dostanete odpověď ještě tentýž den. Abychom vám mohli co nejlépe poradit, žádáme vás o detailní popsání problému. Pokud jste již náš klient, uveďte prosím číslo svého účtu.
Rádi vám také telefonicky pomůžeme se zadáváním obchodních příkazů. Samozřejmě se jedná o bezplatnou službu. Stačí nás kontaktovat během provozních hodin. Mějte prosím na paměti, že z bezpečnostních důvodů obchodní příkazy nejdou zadávat pomocí e-mailu.
Doporučujeme také navštívit Centrum podpory, kde najdete odpovědi na nejčastější dotazy.
Adresa sídla
LYNX B.V., organizační složka
Za Hanspaulkou 879/8
160 00 Praha 6, Česká republika