Správa účtu
Správa účtu zahrnuje administrativní aspekty vašeho účtu, umožňující vám snadno nastavit oznámení o vkladu, žádosti o výběr, převody pozic, změny hesla nebo e-mailu a mnoho dalšího.
Přihlášení
- Přejděte na webové stránky Správy účtu
- Zadejte své uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
Správa účtu
Správa účtu poskytuje širokou škálu nástrojů a funkcí, které vám umožňují efektivně nastavit váš obchodní účet:
Často kladené dotazy
Klientská zóna je organizační nástroj v rámci obchodní platformy LYNX+, prostřednictvím kterého probíhá bezpečná komunikace mezi společností LYNX a jejími klienty v souvislosti s aktualizacemi a informacemi.
Naopak Správa účtu nabízí rozsáhlou paletu nástrojů a funkcí pro efektivní nastavení vašeho obchodního účtu. Zde můžete měnit e-mailovou adresu a heslo, rozšířit obchodní povolení o další produkty, předplatit si tržní data a nastavovat oznámení o převodech finančních instrumentů či finančních prostředků.
Správa účtu představuje klíčový prvek pro naše klienty, neboť poskytuje centralizovanou platformu pro správu plateb, převodů a přístup k výpisům. Zároveň umožňuje našim klientům snadnou aktualizaci osobních údajů a poskytuje komplexní řešení pro efektivní správu účtu a jeho přizpůsobení podle potřeb klienta.
Bohužel, obchodování přes Správu účtu není pro klienty dostupné. K tomuto účelu je nezbytné využívat ověřené obchodní platformy, například LYNX+.
Ano, je možné aktualizovat osobní údaje přímo ve Správě účtu, jako jsou kontaktní údaje, adresa, e-mail a další relevantní informace. Více informací o změně osobních údajů naleznete zde.
Chcete-li nastavit oznámení, klikněte na ikonu zvonečku v pravém horním rohu Správy účtu a vyberte možnost Notification settings.
Odtud můžete spravovat svá oznámení a vybrat události nebo akce, na které chcete dostávat e-mailová upozornění.
Dále prosím ověřte, zda je vaše e-mailová adresa správně uvedena v uživatelském nastavení. Chcete-li to provést, klikněte na Welcome v pravém horním rohu a poté přejděte na Settings a na nové stránce vyhledejte na pravé straně sekci Communication, kde naleznete uloženou emailovou adresu. Pokud je váš e-mail nesprávný, pokyny k jeho aktualizaci naleznete zde: Změna e-mailové adresy.
Přihlaste se do Správy účtu, klikněte na ikonu otazníku “?” v pravém horním rohu a vyberte Service Center. Poté přejděte do Corporate Action Manager, kde můžete kontrolovat korporátní akce vztahující se na Vaše portfolio a také spravovat svou účast na nadcházejících korporátních akcích.
Více informací naleznete zde: Korporátní akce.