Správa účtu
Správa účtu zahrnuje administrativní aspekty vašeho účtu, umožňující vám snadno nastavit oznámení o vkladu, žádosti o výběr, převody pozic, změny hesla nebo e-mailu a mnoho dalšího.
Přihlášení
- Přejděte na webové stránky Správy účtu
- Zadejte své uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
Správa účtu
Správa účtu poskytuje širokou škálu nástrojů a funkcí, které vám umožňují efektivně nastavit váš obchodní účet:
Často kladené dotazy
Klientská zóna je organizační nástroj v rámci obchodní platformy LYNX+, prostřednictvím kterého probíhá bezpečná komunikace mezi společností LYNX a jejími klienty v souvislosti s aktualizacemi a informacemi.
Naopak Správa účtu nabízí rozsáhlou paletu nástrojů a funkcí pro efektivní nastavení vašeho obchodního účtu. Zde můžete měnit e-mailovou adresu a heslo, rozšířit obchodní povolení o další produkty, předplatit si tržní data a nastavovat oznámení o převodech finančních instrumentů či finančních prostředků.
Správa účtu představuje klíčový prvek pro naše klienty, neboť poskytuje centralizovanou platformu pro správu plateb, převodů a přístup k výpisům. Zároveň umožňuje našim klientům snadnou aktualizaci osobních údajů a poskytuje komplexní řešení pro efektivní správu účtu a jeho přizpůsobení podle potřeb klienta.
Bohužel, obchodování přes Správu účtu není pro klienty dostupné. K tomuto účelu je nezbytné využívat ověřené obchodní platformy, například LYNX+.
Ano, je možné aktualizovat osobní údaje přímo ve Správě účtu, jako jsou kontaktní údaje, adresa, e-mail a další relevantní informace. Více informací o změně osobních údajů naleznete zde.
Chcete-li nastavit oznámení, klikněte na ikonu zvonečku v pravém horním rohu Správy účtu a vyberte možnost Notification settings.
Odtud můžete spravovat svá oznámení a vybrat události nebo akce, na které chcete dostávat e-mailová upozornění.
Dále prosím ověřte, zda je vaše e-mailová adresa správně uvedena v uživatelském nastavení. Chcete-li to provést, klikněte na Welcome v pravém horním rohu a poté přejděte na Settings a na nové stránce vyhledejte na pravé straně sekci Communication, kde naleznete uloženou emailovou adresu. Pokud je váš e-mail nesprávný, pokyny k jeho aktualizaci naleznete zde: Změna e-mailové adresy.
Přihlaste se do Správy účtu, klikněte na ikonu otazníku “?” v pravém horním rohu a vyberte Service Center. Poté přejděte do Corporate Action Manager, kde můžete kontrolovat korporátní akce vztahující se na Vaše portfolio a také spravovat svou účast na nadcházejících korporátních akcích.
Více informací naleznete zde: Korporátní akce.
IBKR průběžně ověřuje informace o klientech a požaduje, aby byla provedena kontrola ze strany klienta každý rok, po přihlášení do Správy účtu. Tato každoroční kontrola je založena na 3 krocích kontroly/aktualizace poskytnutých informací:
- Profile Information Review
- Financial Profile Review
- Fiscal Forms Update
Profile Information Review
Tato sekce obsahuje osobní údaje (bydliště, ID, TAX Reference number atd.) registrované v investorském profilu v nastavení Správy účtu.
Ujistěte se prosím, že Vaše daňové číslo a datum expirace jsou správně zadány v poli Tax Reference Number.
Financial Profile Review
V této sekci prosím zkontrolujte a aktualizujte údaje zadané ve finančním profilu. Tato část obsahuje 3 položky: finanční zázemí (wealth data), investiční a obchodní cíle (financial objectives) a zkušenosti s obchodováním (trading experience).
Změny, které zde provedete, mohou mít vliv na vaše obchodní povolení, proto si před pokračováním ověřte jejich případný dopad.
Fiscal Forms Update
Ve třetí části bude vyžadována aktualizace daňových formulářů, týkajích se zahraniční srážkové daně (W-8BEN pro USA a CSR pro AUD a CAD). Na konci formuláře zadejte své jméno a příjmení ve stejném tvaru, jak jej vidíte v levé části vedle políčka pro elektronický podpis. Kliknutím na tlačítko Continue pak elektronický podpis potvrdíte.
Více informací k W8-BEN naleznete na této stránce: Formulář W-8BEN | Centrum podpory | LYNX Online-Broker |