Změna adresy
Pokud došlo ke změně adresy vašeho pobytu, je zapotřebí, abyste ji aktualizovali ve Správě účtu. Níže vám ukážeme, jak postupovat.
Přihlášení
- Přejděte na webové stránky Správy účtu
- Zadejte své uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
V pravém horním rohu klikněte na položku Welcome a následně zvolte Settings.
Zvolení možnosti pro úpravu profilu
V sekci Account Profile klikněte na možnost Profile.
Následně se zobrazí stránka, na které je uvedené vaše jméno. Klikněte na ikonu tužky napravo od jména. Poté upravte vaše osobní údaje a klikněte na tlačítko Continue.
Nahrání nového dokladu o adrese
Po dokončení žádosti o aktualizaci adresy budeme od vás potřebovat doklad o adrese. Upozorňujeme, že bez tohoto dokladu není možné zpracovat vaši žádost.
Informujte nás prosím e-mailem, že jste si ve Správě účtu aktualizovali adresu vašeho pobytu a my Vám zašleme e-mail, ve kterém naleznete odkaz na nahrání příslušného dokumentu přes zabezpečenou Klientskou zónu.
Často kladené dotazy
Z regulatorních důvodů musíme ověřit změnu adresy pobytu.
Přihlaste se do svého internetového bankovnictví, kde si budete moci stáhnout výpis z bankovního účtu ve formátu PDF. Mějte prosím na paměti, že výpis z účtu nesmí být starší šesti měsíců.
Upozorňujeme, že v dokladu o adrese musí být uvedeno datum a nesmí být starší než šest měsíců.
- Výpis z bankovního účtu
- Výpis z obchodního účtu u brokera
- Doklad o hypotečním úvěru
- Potvrzení o adrese od banky v dokumentu s logem banky, podepsané a orazítkované pracovníkem banky
- Potvrzení obecního úřadu o adrese bydliště na dokladu s logem obce, podepsané a orazítkované úředníkem
- Upozorňujeme, že nájemní smlouvy nebo faktury za nájem nelze jako doklad o adrese akceptovat.
- Rovněž nelze akceptovat ručně psané dokumenty nebo fotografie z obrazovky počítače.