Změna e-mailové adresy
Chcete-li změnit e-mailovou adresu spojenou s vaším obchodním účtem, postupujte podle níže uvedených pokynů.
Přihlášení
- Přejděte na webové stránky Správy účtu
- Zadejte své uživatelské jméno a heslo
- Autorizujte se pomocí dvoufaktorového ověřování
V pravém horním rohu klikněte na položku Welcome a následně zvolte Settings.
Zvolení možnosti pro změnu e-mailové adresy
V sekci Communication v pravé části stránky klikněte na položku Email Address.
Na další stránce zadejte do pole New Email Address vaši e-mailovou adresu a ještě jednou ji potvrďte v poli Confirm New Email Address. Následně klikněte na tlačítko Continue.
Pokud nemáte aktivované dvoufaktorové ověření pomocí mobilní aplikace, tak návod na změnu e-mailové adresy naleznete na této webové stránce v sekci Často kladené dotazy.
Ověření identity
Na následující stránce ověřte svou identitu zadáním uživatelského jména a hesla a klikněte na tlačítko Continue. Poté budete vyzváni k verifikaci prostřednictvím dvoufaktorového ověřování.
Potvrzení nové e-mailové adresy
Na novou e-mailovou adresu vám bude zaslán potvrzovací kód. Zadejte tento kód do příslušného pole ve Správě účtu a klikněte na tlačítko Continue. Po dokončení tohoto procesu klikněte na OK.
Často kladené dotazy
- Přihlaste se do Správy účtu a vpravo nahoře klikněte na Welcome. Následně zvolte Settings.
- V sekci Communication klikněte na položku Email Address.
- Pokud stále máte přístup ke staré e-mailové adrese, u políčka “Do you still have access to this email address?” ponechte Yes. V případě, že ke staré e-mailové adrese již přístup nemáte, je zapotřebí zvolit možnost No.
- Do obou prázdných polí zadejte vaši novou e-mailovou adresu a potvrďte kliknutím na tlačítko Continue.
- Pokud jste u pole “Do you still have access to this email address?“ zvolili možnost Yes, tak na vaši stávající e-mailovou adresu bude zaslán potvrzovací kód. Tento kód zadejte do příslušného pole ve Správě účtu. Klikněte na tlačítko Continue a poté na tlačítko OK.
- V případě, že jste u “Do you still have access to this email address?“ zvolili možnost No, zadejte svoje uživatelské jméno a heslo do příslušných polí a pokračujte v procesu změny e-mailové adresy kliknutím na tlačítko Continue. Následně vám bude na novou e-mailovou adresu zaslán potvrzovací kód, který zadejte do určeného pole ve Správě účtu. Znovu klikněte na tlačítko Continue a poté na tlačítko OK.
- Pro úspěšné dokončení změny e-mailové adresy kontaktujte naši klientskou podporu.
Pokyny naleznete v předchozí odpovědi v bodě 6. Věnujte, prosím, zvýšenou pozornost části “Do you still have access to this email address?“, kde je zapotřebí zvolit možnost No.
Ve Správě účtu přejděte do Welcome > Settings > Email Address a následně postupujte podle pokynů uvedených na této stránce.
Pokud opustíte Správu účtu před potvrzením nové e-mailové adresy, bude tato změna uložena v systému jako nevyřízená položka, kterou můžete dokončit později. Chcete-li dovršit změnu e-mailové adresy, postupujte podle následujících kroků:
- Přihlaste se do Správy účtu.
- Klikněte na ikonu zvonku umístěnou v pravém horním rohu.
- V rozbalovací nabídce klikněte na položku Confirm Email Address Change.
- Na stránce Pending Items klikněte u položky Confirm Email Address Change na tlačítko View.
- Na novou e-mailovou adresu vám bude zaslán potvrzovací kód.
- Zadejte tento kód do určeného pole ve Správě účtu.
- Klikněte na tlačítko Continue a poté na tlačítko OK.